Varen ble lagt i handlekurven din!

Til betaling Fortsett å handle
Produsenter
Facebook
Klarna

BETINGELSER

 Velkommen til Gliiz nettbutikk!

Fast frakt kr 99,- *

NB! Minstebestilling kr 400,-

 

Bestilling:

Du vil motta en ordrebekreftelse fra oss der det vil fremgå hvilke varer som er bestillt, evt endringer hvis noen varer skulle være utsolgt, fraktomkostninger, leveringsadresse samt betalingsinformasjon. Det sendes også ut e-post ved postinnlevering der vi angir ditt kolli-id såfremt ikke varen(e) sendes med brevpost. Du kan da ved bruk av kolli-id spore din pakke på www.bring.no

 

Angrefrist/retur av varer:

Du har etter kjøpsloven full angrerett i 14 dager. Gi oss beskjed på mail at du ønsker og benytte deg av angreretten, du vil da få et angrerett-skjema tilsendt på mail som du fyller ut og legger ved i returpakken.

Ved retur må varen være ubrukt, merkelappene må ikke tas av, og varen sendes i retur i orginal emballasje. Kjøper har ansvar for at returvarar når frem til oss uskadet/komplett stand. Sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket, ikke fest tape og adresselapp på orginalemballasjen. Det oppfordres til å sende en vare med sporingsnummer, dette for å unngå at pakker evt. blir borte i posten. 

NB! Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg. (jf.angrerettsloven, paragraf 15 første ledd)

Vi henter ikke ut pakker som sendes til oss i postoppkrav!

 

 

Betaling:

 

Klarna: Betalingskort, faktura og konto 

Priser:

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK), inkl mva. - eksklusiv frakt.

Vi reserverer oss for eventuelle prisforandringer.

Levering:

Vi sender varene så fort vi kan, senest innen 1-5 virkedager, og skulle ikke dette være mulig vil vi ta kontakt med deg. Du kan også hente dine varer på vårt showroom på Helle i Kvinesdal, etter avtale. Ta kontakt på Mail: post@gliiz.no MERK! KUN KONTANT BETALING I BUTIKK/SHOWROOM!

Forsendelse:

Vi leverer alle varer med Bring/Posten Norge. Ved enkelte møbler* vil frakten bli beregnet etter vekt og volum. Enkelte varer* (møbler) må bestilles på egen ordre p.g.a størrelsen på varen gjør det vanskelig å sende sammen med andre varer.

*Forsendelser til Svalbard, frakttillegg kr 196,-

Det er kjøperens ansvar (aldersgrense 18 år) å sørge for at den oppgitte adresse ved bestilling er korrekt. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret blir pakken sendt i retur til oss, og kjøper vil bli belastet med et gebyr på opptil kr 300,-. Dersom Gliiz AS må sende pakken igjen p.g.a ukorrekt adresse eller ikke hentet pakke, må kjøper betale denne kostnaden.

Forbehold:

- Vi tar forbehold om evt. mellomsalg

- Bilder: Farger og mål kan avvike noe fra virkeligheten. Gliiz AS tar ikke ansvar for at produktbilder kan variere på ulike datamaskiner og skjermer. Vi streber etter å gi korrekte beskrivelser og spesifikasjoner av våre produkter.

- Skrivefeil

Reklamasjon:

Dersom du har mottatt en vare med mangler eller mottatt feil vare i forsendelsen din, må du ta kontakt så fort som mulig, helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss, slik at vi kan løse problemet så fort som mulig.

Dersom varen(e) er skadet under transport må du ta kontakt med postkontoret som hjelper deg å fylle ut et skadeskjema. Det vil sendes oss en skademelding og erstatte varen, slik at vi kan sende en ny vare til deg.